Největší z rodiny SUV
Nový KODIAQ
Nový KODIAQ vás doveze dál, než byste si vůbec dokázali představit.
Objednávat testovací jízdu na: prodej@prerost-svorc.cz
Čtyři roky po premiéře prochází světově úspěšné SUV ŠKODA KODIAQ rozsáhlou modernizací. Vůz přináší vylepšený, výraznější designový jazyk. Širokou nabídku úsporných motorů generace Evo doplňuje nový výkonnější motor TSI vrcholného sportovního modelu KODIAQ RS.
INTERIÉR
Čtyři roky po uvedení na trh prochází světově úspěšné SUV ŠKODA KODIAQ rozsáhlou modernizací. Vůz přináší vylepšený, výraznější designový jazyk. Poprvé nabízí KODIAQ Matrix-LED přední světlomety a Top ergonomická přední sedadla s ventilací a masážní funkcí. Do široké nabídky úsporných motorů generace Evo patří také nový výkonnější motor TSI vrcholného sportovního modelu KODIAQ RS. Vůz, který může být na přání konfigurován jako sedmimístný, je dostupný ve výbavových stupních Ambition, Style a ve verzích L&K, SPORTLINE a RS.
Modernizovaný model KODIAQ má vylepšený designový jazyk vozů SUV značky ŠKODA. Ve výbavových stupních Ambition a Style je součástí předního a zadního nárazníku lišta s hliníkovým dekorem, která dodává vozu robustní vzhled. K výraznějšímu designu přispívá rovněž nová přední část se vzpřímenější šestihrannou maskou chladiče. LED přední světlomety, které jsou součástí standadní výbavy, jsou užší a působí tak dynamičtějším dojmem. Poprvé ŠKODA KODIAQ nabízí na přání Matrix-LED přední světlomety. 19" kola z lehké slitiny Procyon a 20" kola z lehké slitiny Sagitarius vozu KODIAQ RS mají odnímatelné kryty, které vylepšují jejich aerodynamické vlastnosti. Speciální aerodynamická kola, nový přední a zadní nárazník a nový černě lakovaný střešní spoiler s finlety po stranách přispívají ke snížení odporu vzduchu.
ŠKODA KODIAQ nabízí dva naftové motory 2,0 TDI o výkonu 110 kW (150 k) a 147 kW (200 k), které se pojí se sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG. V nabídce jsou také tři benzinové motory. Motor 1,5 TSI o výkonu 110 kW (150 k) je jako jediný vybaven pohonem předních kol a manuální šestistupňovou převodovkou. Na přání je dodávána automatická převodovka DSG. Ta je společně s pohonem všech kol součástí standardní výbavy u motoru 2,0 TSI o výkonu 140 kW (190 k) a 2,0 TSI o výkonu 180 kW (245 k) modelu KODIAQ RS. Všechny motory splňují emisní normu Euro 6d.
Díky mnoha vylepšením nabízejí motory nové generace Evo vysokou účinnost a nízké emise. Díky optimalizaci systému úpravy výfukových plynů SCR se dvěma katalyzátory jsou emise oxidu dusíku (NOx) obou naftových motorů generace Evo hluboko pod stanovenou normou. Během takzvaného procesu Twin Dosing dochází k vstřikování AdBlue® před dva SCR katalyzátory, které jsou řazené za sebou. Oproti předchozím motorům byla optimalizována kliková hřídel a provedeny změny ve vedení výfukových plynů, v turbodmychadle, vstřikovací soustavě a systému řízení provozní teploty motoru, což vede ke snížení spotřeby. Výkonnější varianta naftového motoru má také lehčí písty z hliníkové slitiny a turbodmychadlo chlazené vodou. Benzinové motory generace Evo jsou ještě účinnější než jejich předchůdci. Vysoký vstřikovací tlak až 350 barů zajišťuje nižší hydraulické ztráty a nižší spotřebu paliva. Motor 1,5 TSI je také vybaven technologií aktivního řízení válců (ACT), která při nízké zátěži automaticky odpojuje dva válce a dále tak snižuje spotřebu.